Maquetes tecnològiques
14/05/18Els nens de 6è han elaborat unes maquetes amb moviment, amb llum, so, etc… que han volgut compartir amb els nens de tota l’escola, sobretot els més petits han quedat meravellats!!
Els nens de 6è han elaborat unes maquetes amb moviment, amb llum, so, etc… que han volgut compartir amb els nens de tota l’escola, sobretot els més petits han quedat meravellats!!
Un any més els alumnes de CM fan jocs i esports amb grups cooperatius a la platja amb altres escoles de Vilanova. Una molt bona experiència on es troben amb amics d’altres escoles.

Beques menjador curs 2018-2019
Des del Consell Comarcal del Garraf ens informen que el període per sol.licitar l’ajut de menjador escolar pel proper curs 2018-2019 serà del 7 al 18 de maig de 2018 (ambdós inclosos). Per entregar les sol.licituds cal adreçar-se a l’OAC
Al web del… Llegeix més»
Avui els alumnes de P4, la classe dels dofins, ha anat a l’Aquàrium per conèixer més bé els animals marins que han estudiat.
Els alumnes de l’Institut Baixamar un any més per Sant Jordi ens han convidat als alumnes de 3r i 4t als tallers de Circuit Mitològic, on hem après molt, hem conegut l’Institut, i ens ho hem passat molt bé.
FOTOS
La prova Cangur és un concurs de matemàtiques promogut per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i la mainada.
La nostra escola ha participat a les proves Cangur-primària amb alumnes de… Llegeix més»
JA ESTEM DE TORNADA!! Arribarem sobre les 4,15h.
Àlbum de fotos
El Hamza de 3rB ha quedat finalista del 9è concurs de punts de llibre de la biblioteca Armand Cardona. Moltes felicitats Hamza!
Els alumnes de P5 segueixen les petjades del drac i llegeixen la llegenda de Sant Jordi per tota l’escola de primària, també van a la rambla a veure les paradetes, i per la tarda, jocs florals, un dia complert!!
Aquesta tarda hem celebrat els Jocs Florals de la diada de Sant Jordi, hi ha hagut premis des de P3 fins a 6è i ha estat una tarda emocionant, una bona experiència on s’ha valorat l’esforç que han fet tots els alumnes.
Ja estem escalfant motors per Sant Jordi. A l’escola estan arribant molts dracs, moltes gràcies a a tots, encara hi sou a temps els que no l’heu portat. Ànims!
Avui la classe de 3rA ha visitat la Torre Blava i el Museu Víctor Balaguer en l’activitat “Entrem en una obra d’art”
Bon dia!! A Juneda els grangers i forners ja han començat a treballar. Munyir les vaques, fer el pa, no paren!! Ahir al vespre vam conèixer uns pollets molt divertits!
https://photos.app.goo.gl/RqQUHecyJPS8Xyuk1
Avui a la classe de 4t ens ha visitat un divertit i despistat detectiu que ha captat l’atenció dels nens per introduir el món dels llibres a través de les seves pròpies vivències personals.
Exposició de l’estand amb el pòster i explicació per part de cada escola i l’alumnat passant per cadascun. Hem votat en urna les experiències que ens han agradat més i hem fet un debat per trobar solucions per reduir els plàstics.
Avui els nens i nenes de l’escola han estrenat els nous jocs que tenim al pati. Moltes gràcies a tots els pares i mares que han colaborat per fer que el nostre esbarjo sigui encara més divertit.
Hem començat els racons de medi. Fem grups internivell (entre els dos tercers) i treballem diferents temes. Aprenem i ens ho passem molt bé!
Gràcies a tots els avis de la casa d’Emapara de Vilanova. Ha estat una visita molt enriquidora, hem après molt d’ells i hem passat una bona estona.
Per més informació visita la web: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/
Segueix-nos!