P5 pinta el cel
10/06/17Els superherois i els volcans de P5 pinten el cel que els agradaria veure després d’aprendre moltes coses dels planetes i les estrelles gràcies a les seves exposicions. I pinten a les fosques, és clar!
Els superherois i els volcans de P5 pinten el cel que els agradaria veure després d’aprendre moltes coses dels planetes i les estrelles gràcies a les seves exposicions. I pinten a les fosques, és clar!
Aquest matí ens han visitat uns nens molt especials, els nostres futurs alumnes de P3 que actulment estan al Gavot, avui han pogut jugar al nostre pati, conèixer a les mestres, conèixer als nens de la nostra escola i jugar amb ells. Gràcies per la… Llegeix més»
La Judit de 6è ha guanyat el primer premi de la seva categoria en el concurs de dibuix de la Marató de sang.
Moltes Felicitats Judith!!
Els alumnes de 2n han anat al mercat a fer un taller de fruites, han après molt i ha estat una molt bona experiència, mmmmmm.
Els alumnes de 6è han fet unes magnífiques maquetes elèctriques. Han treballat molt la decoració i el circuit elèctric, són impressionants!
Tot l’alumnat de l’escola les ha vist en funcionament.
Moltes felicitats per la feina realitzada!
Avui, dia mundial del Medi Ambient, els alumnes de CM de l’Arjau, han estat guardonats amb el 2n Premi de la XI Mostra d’Art d’Objectes Reciclats amb el treball realitzat al taller de matemàtiques de Volum, de la Xènia (4tB), David (3rB), Fernanda (3rA) i… Llegeix més»
Com cada any l’alumnat de 6è ha anat a Tàrraco a aprendre d’una manera vivencial tot allò que estudien a classe.
Ja estan penjades a la porta de l’edifici de direcció les llistes d’admesos al nostre centre.
Si voleu consultar els resultats, cliqueu en aquest enllaç de la Generalitat:
RESULTATS D’ALUMNES ADMESOS
Recordeu que els alumnes assignats poden recollir els impresos al nostre centre per formalitzar la matrícula… Llegeix més»

Avui els alumnes de 4t han viscut una experiència inoblidable, han cantat a l’Auditori de Barcelona, tot un éxit!! Felicitats!!!