Most a P5

Els nens i nenes de P5 fan most, alguns han xafat el raïm amb els peus, d’altres, …amb el morter.

Signatura de compromís

Avui els nostres delegats verds assisteixen a l’acte de signatura de compromís per l’estalvi entergètic amb representants de l’ajuntament i de totes les escoles.

Pintem a P3!!

1r dia de bates a P3!!! Hem pintat colors de la tardor, i …sabeu què hem fet servir per pintar? Moltes coses, i ens ho hem passat molt bé!

Jocs i esports arreu del món

Avui dijous els nens i nenes de Cicle Inicial han anat al pavelló a fer jocs i esports arreu del món. Tot molt ben organitzat, han aprés molt i s’ho han passat molt bé.