Most a P5
13/11/17Els nens i nenes de P5 fan most, alguns han xafat el raïm amb els peus, d’altres, …amb el morter.
Els nens i nenes de P5 fan most, alguns han xafat el raïm amb els peus, d’altres, …amb el morter.
Els alumnes de P5 van al mercat a veure si troben fruits de la tardor.
Els alumnes de 5è visiten les runes DARRÓ per entendre millor la història dels íbers i la història de Vilanova.
Avui els nostres delegats verds assisteixen a l’acte de signatura de compromís per l’estalvi entergètic amb representants de l’ajuntament i de totes les escoles.
1r dia de bates a P3!!! Hem pintat colors de la tardor, i …sabeu què hem fet servir per pintar? Moltes coses, i ens ho hem passat molt bé!
Avui dijous els nens i nenes de Cicle Inicial han anat al pavelló a fer jocs i esports arreu del món. Tot molt ben organitzat, han aprés molt i s’ho han passat molt bé.

Aquest matí als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial els ha visitat la Ratoliva!!