FOTOS DEL CONCERT DE NADAL
20/12/24Un any més tot un èxit el concert de Nadal, aquest any ha estat un privilegi poder fer-lo a la nova sala d’actes de l’Arjau.
Us deixem un recull de fotografies del Concert,
FOTOS AQUÍ
Un any més tot un èxit el concert de Nadal, aquest any ha estat un privilegi poder fer-lo a la nova sala d’actes de l’Arjau.
Us deixem un recull de fotografies del Concert,
FOTOS AQUÍ
Aquest matí ens ha visitat el patge reial, ens ha portat llibres a totes les classes, li hem llegit la carta, li hem dit poemes de Nadal i cantat cançons del Concert.
Ha estat molt emocionant!
Us deixem unes quantes fotos en aquest enllaç: FOTOS
Aquest any la panera de 6è se l’ha endut un veí del barri de mar, la Indira Grau de 6è li va vendre el número.
Felicitats!!!!
Primera sessió de l’hora del conte a la biblioteca de l’escola!!!
Moltes gràcies a l’Alexia, mare de l’Evan d’I4, que ens va explicar el conte de Bufaculleres! Tot un èxit!!
FOTOS
Avui a l’escola a les classes hem treballat els drets dels infants a diferents nivells amb diferents activitats. Com sempre ens hem fet la foto amb la pancarta que ens porten des de l’Ajuntament.
FOTOS
Aquest any hem tornat a celebrar Santa Cecília! L’alumnat de 3r ha visitat un dia el Conservatori, i hem tingut la sort de tenir molta música en directe.
Alguns pares com el Nagib o el Carlos han vingut amb molta música, també la Marlena amb la… Llegeix més»
L’escola l’Arjau aquesta setmana ha recollit força material per portar a València a la zona afectada per la DANA. Aquesta tarda de divendres ens acaben d’informar que el material recollit ja està operatiu a la població d’Alcasser. L’alumnat de sisè ha classificat el material i… Llegeix més»
Aquest any no hem pogut anar a la platja, però anirem més endavant! Així i tot, ens hem pogut menjar les castanyes i sortir al pati a ballar una estona.
Aquest any hem tingut el Jaime que ens ha torrat les castanyes al pati, moltes gràcies… Llegeix més»
Avui dimarts l’alumnat de 5è ha començat l’activitat de vela, ha estat molt emocionant, esperem que durant les setmanes vinents aprenguin a navegar i gaudir de l’experiència.
FOTOS