CONCERT DE NADAL i PATGE REIAL
20/12/18Avui han cantat el concert de Nadal al vestíbul i al menjaodr, tot un éxit, molt emocionant!
Felicitats a tots per haver cantat tan bé!!
Bones festes!!!
FOTOS DEL CONCERT I DEL PATGE REIAL
Avui han cantat el concert de Nadal al vestíbul i al menjaodr, tot un éxit, molt emocionant!
Felicitats a tots per haver cantat tan bé!!
Bones festes!!!
FOTOS DEL CONCERT I DEL PATGE REIAL
Els del Cicle Mitjà visiten el museu de la ciència de Terrassa, han vist màquines de vapor i s’han posat a la pell dels treballadors.
Un any més els nostres alumnes de 5è visiten la casa d’empara de Vilanova, van cantar nadales i vam intercanviar postals i ens vam conèixer. Ara a esperar a que vinguin a les classes a explicar-nos com era Vilanova quan eren petits.
Bledes, espigalls, espinacs, faves, menta, cigrons, maduixes, fresons, pastanagues, cebes tendres, enciam llarg, roure i escarola!!! Els nens de 2n treballen l’hort. Gràcies!!!
Avui 22 de Novembre a l’Arjau hem celebrat la festa de Santa Cecília, patrona de la música. Els nens que estudien música fora de l’escola han compartit amb tot l’alumnat de l’escola la seva habilitat amb l’instrument o amb la veu.
Han tocat els següents instruments:… Llegeix més»
Ja han començat els espais! Els nens i nenes de P4 i de P5, aquest any els dilluns i dimecres a la tarda faran “espais”. Mireu com es deixen emportar per les diferents propostes!