Naveguem sols!!!
21/05/19Avui els alumnes de 5è han començat a navegar tot sols amb grups de tres amb el Laser. Han aprés a virar i estar atents al Floc i a la vela major.
El canal blau ens ha convidat a una taula rodona per valorar el projecte… Llegeix més»

