Sortida al museu Víctor Balaguer
02/02/215è ha anat al museu Víctor Balaguer a fer d’egiptòlegs.
I no ha faltat el reporter…
https://photos.app.goo.gl/AWvQe5ozQWuBXZtbA
5è ha anat al museu Víctor Balaguer a fer d’egiptòlegs.
I no ha faltat el reporter…
https://photos.app.goo.gl/AWvQe5ozQWuBXZtbA
Un any més l’alumnat de P5 participa en les cantades de Nadal al Canal Blau. Esperem que us agradi!
ELS DINOSAURES
LES SIRENETES EN MOTO

Alumnes de l’Arjau, a TV3. Aquests dies alguns alumnes de 5è i 6è van treballar desitjos i propòsits per aquest any 2021. Van venir els del programa info K i aquí teniu el resultat
l’Arjau a infoK
Aquest any li ha tocat la panera al Yéremi Herrera de 6è i a la tieta de la Maria Tiñena de 5è.
Moltes felicitats!
FOTOS
Acabem el trimestre d’aquest curs tan diferent, malauradament, aquest any, el concert de Nadal no ha pogut ser en directe. Però tot i així, ho hem preparat a nivell intern i aquí teniu el resultat. Esperem que us agradi
CONCERT DE NADAL
Avui totes les classes de l’escola han anat a donar la carta als patges reials, aquest any n’hem tingut dos!!!
Els patges han repartit caramels i uns llibres molt bonics per classe! Moltes gràcies!!
FOTOS AQUÍ
Dilluns i dimarts hem tingut la bústia del patge Eliseu, nens i nenes de tots els cursos han posat la carta a la bústia del seu rei preferit.
Moltes gràcies Eliseu!
FOTOS AQUÍ