2n Certament dels Jocs Florals

Els Jocs Florals: creativitat, esforç i comunitat

El passat 6 de març vam presentar el cartell dels Jocs Florals de l’escola, donant així el tret de sortida a una de les activitats més esperades del curs. Tal com s’hi indicava, l’alumnat tenia de termini per presentar els seus treballs del 9 de març al 15 d’abril.

Per tal d’acompanyar aquesta iniciativa, es va fer arribar a tot l’alumnat un díptic a color amb informació sobre l’origen dels Jocs Florals, les bases i els premis. Pel que fa a la participació, l’alumnat d’infantil va elaborar vídeos des de casa, mentre que l’alumnat de primària va desenvolupar les seves produccions a l’escola.

Els dies 21 i 22 d’abril va tenir lloc la deliberació del jurat, que va valorar tres treballs de cada classe. El jurat estava format per representants de l’AFA, del PAS i del claustre de mestres.

El gran dia va arribar, el 24 d’abril, amb la celebració del 2n Certamen dels Jocs Florals al gimnàs de l’escola. L’escenari estava ben acompanyat amb el drac de Sant Jordi i la senyera de fons.

L’acte va ser conduït per l’Anna (directora), la Francesca (assessora LIC) i la Pili (coordinadora LIC del centre), que van anar cridant els guanyadors i guanyadores. A mesura que pujaven a l’escenari, rebien el seu premi, es compartia la seva producció (llegida o visualitzada). En finalitzar, es va fer una fotografia de grup per immortalitzar el moment.

Els diplomes i premis es van repartir posteriorment a les aules, incloent també un reconeixement per als altres dos finalistes de cada classe.

En definitiva, una jornada plena de creativitat, emoció i treball en equip que consolida els Jocs Florals com una tradició viva a la nostra escola.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut