LA TARDOR A I3!

La tardor és una estació que ens ha permès treballar infinitat de tècniques i amb  materials molt diversos.
Els Gegants i els Nanos hem fet uns treballs i unes manualitats molt boniques. Mireu que hem estat fent!
ELS GEGANTS I3A

ELS NANOS I3A

TASTETS DE TARDOR A I3!

Als Nanos i als Gegants ens agrada provar coses noves i aquesta tardor hem volgut fer un tastet de diferents fruits propis d’aquesta estació. Hem provat el raïm, la mandarina i la magrana!
Després de parlar del que sabíem d’elles, hem pogut observar-les, olorar-les, manipular-les…i llavors… Llegeix més»

BENVINGUTS NENS I NENES D’I3!

Després d’aquestes primeres setmanes, els Gegants i els Nanos d’I3 s’estan adaptant molt bé a l’escola! Veiem com ja segueixen les rutines d’aula: penjant la bosseta al seu penjador, desitjant-se un bon dia, jugant i cantant tots plegats, esmorzant, corrent pel pati, pintant, construint, imaginant,…… Llegeix més»