A 3R INAUGUREM EL CURS AMB PUNTS DE LLIBRE PLENS DE COLOR I IL·LUSIÓ!

Els alumnes de 3r han iniciat el curs amb un somriure, alegria i una mica de nervis. Estan especialment contents perquè ja formen part de la planta de dalt de l’escola, compartint espais amb els companys i companyes de cicle mitjà i cicle superior. Un pas important que els fa sentir més grans i amb noves responsabilitats.

Per començar amb bon peu, han fet una activitat molt especial: crear el seu propi punt de llibre. Aquest serà el company inseparable de totes les lectures que els esperen aquest curs i  que els ajudarà a endinsar-se encara més en el plaer de llegir.

Amb aquesta energia i entusiasme, estem segurs que viuran un any ple de descobertes, aprenentatges i, sobretot, bones lectures.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>