El dilluns 5 de febrer vam rebre amb molta alegria la Reina Carnestoltes, carregada de disbauxa i molta festa!
La Reina Carnestoltes no parava de donar ordres mentre ballava i animava la festa. Tots junts vam ballar i cantar!
Al llarg de tota la setmana vam seguir les consignes de la Reina Carnestoltes. Va ser una setmana molt divertida!
El dijous gras totes els nens i nenes vam esmorzar al nostre pati, i després vam fer tallers de pintar cares i ungles, ens ho vam passar molt bé!
El divendres per acabar la setmana, tots els més petits de l’escola vam celebrar la festa de Carnaval i vam poder anar disfressats i disfressades del que més ens agrada! Ens ho vam passar molt bé ballant, desfilant i gaudint de la festa amb els nostres companys i companyes!
Us deixem un petit recull de vídeos on podreu veure el bé que ens ho vam passar i la festa que vam preparar! Visca la gresca i la xerinola!!!!
ARRIBADA DE LA REINA CARNESTOLTES
CONSIGNES DE CARNAVAL
DIJOUS GRAS
FESTA DE CARNAVAL

