Saló Manga

El dia 12 i 13 de desembre va ser el primer Saló Manga a Castelldefels, fet per els cursos de 5é i 6è de l’escola Jacint Verdaguer. Va assistir molta gent de totes les edats i  també dues escoles, el Frangoal i el Margalló.

Primer, els professors Martina i Aitor van fer  grups per organitzar millor tot el que havien de preparar. Van fer dotze grups de sis persones,  tres nens de 5é i tres de 6è.  Un cop decidits els grups, es van repartir les feines. un grup va fer a publicitat, un altre el photocall, altres nens van fer un taller de cuina… És a dir, cada grup va fer una petita part per poder portar-ho al saló manga.

En general m’ha agradat molt tot el saló manga i poder organitzar un esdeveniment com aquest , encara que si hagués d’escollir, diria que el que més m’ha agradat ha estat fer sushi i ajudar a la gent a fer grues.