La castanyada

El 31 d’octubre totes les escoles celebren la Castanyada, especialment el nostre col·legi. En aquesta escola quan la castanyera toca la seva porta no es posen nerviosos sinó que ho celebren amb una gran festa!!!

El primer que veiem a la seva festa, i que és molt important per ells, són els presentador/es, que cada any són nens o nenes de sisè i els pregoners, que són els nens i nenes de 4t. Un altre aspecte a destacar és que tots es disfressen de castanyeres i castanyers (pel meu gust les nenes es disfressen més bé). A més a més fem balls, que crec no poden faltar. Cada classe te apresa la seva coreografia.

Al final de la festa no poden faltar les mandarines i castanyes, clarament a tots ens agraden aquestes dues coses per això tots plegats les mengem.

Autora: Rim Tfankji