Santa Cecilía

El dimarts dia 22 de novembre del 2016, tota l’escola vam anar al Frederic Mompou a celebrar la festa de Santa Cecília.

Tota la gent estava molt il·lusionada perquè aniríem a escoltar música, però a més d’això entre el grup de persones  que cantarien i tocarien els instruments i havia una petita sorpresa,estava una persona que havia estat molt important…..

Era  el Jose Luis un professor que va estar treballant a la nostra escola bastants anys.

Seguidament quant ens vam asseure tots, ens van presentar als músics.

Una estona després la gent es va animar i es va posar a ballar i a cantar, no vam parar  des d’aquell moment de ballar fins que es va acabar la festa.

La última cançó que van tocar va ser la tradicional cançó de Nadal.

Tots estàvem una mica tristos perquè ja s’havia acabat però també estàvem molt contents perquè ens ho havíem passat d’allò més bé.

Lídia Rosales