Jubilació de “la Montse”

Estimats companys, alumnes i famílies,
Em jubilo!

Tinc una barreja d’emocions contradictòries. Després de 35 anys dedicats a l’educació dels quals 25 han estat a la meva estimada escola, ha arribat el moment de dir adeu a aquest capítol meravellós de la meva vida.
Treballar al Jacint Verdaguer com a mestra d’Educació Especial ha estat un honor i un privilegi, m’he sentit afortunada de poder ser part del creixement i desenvolupament de tants infants increïbles.
També he tingut l’oportunitat de ser cap d’estudis, un repte apassionant que m’ha permès l’oportunitat de treballar amb els meus estimats companys i companyes i contribuir a millorar la qualitat de l’ensenyament de la nostra escola. Junts hem treballat per proporcionar un entorn d’aprenentatge inclusiu i enriquidor on tot l’alumnat pot créixer i desenvolupar-se plenament.
He tingut la sort de treballar amb persones dedicades, apassionades i compromeses amb l’educació. Hem compartit alegries, rialles, moments difícils, però sempre hem estat un gran equip.
Finalitzo la meva vida professional feliç d’haver format part d’aquesta gran família Verdaguer. Sou una part essencial de la meva història.
Gràcies per fer que cada dia hagi estat una aventura, m’emporto records inoblidables de tots els moments compartits.
Gràcies a tota la comunitat educativa per la vostra confiança i suport durant tots aquests anys.
Agraïments especials als alumnes que m’heu regalat tants moments de felicitat i emoció, sou la raó per la qual la meva professió ha estat la meva passió.
Ara miro cap al futur amb l’entusiasme d’afrontar nous projectes i aventures, de passar més temps amb la família, d’explorar nous hobbies, de viure la vida al màxim.
Gràcies a tothom, que la vida us regali molts èxits i alegries.
Els meus millors desitjos per a la meva família Verdaguer.
Petonets