Segona experiència Erasmus

Del dia 4 al 9 de març, la Marta, la Montse i l’Anna van viatjar fins a Islàndia per tobar-se amb tots els altres “partners” (Estonia, Finlàndia, Noruega) i sobretot per presentar la sol·lució que els alumnes havien creat a la situació que ens va proposar Estonia. Les van rebre molt bé a l’escola i alguns alumnes de 6è els van fer un tour ple d’explicacions per a que veiessin com treballen a l’escola.

També s’ho van passar molt bé fent una classe a 2n en la nostra llengua, els alumnes en van gaudir molt!

Després de visualitzar les sol·lucions de tots els països, la classe de 3r de l’escola Islandesa van decidir que els guanyadors eren els alumnes d’Estonia! Moltes felicitats!

Les mestres han tornat amb molts deures… primer, una competició de fotografies on les famílies podran participar amb els seus fills/es i segon, una nova situació plantejada pels alumnes d’Islàndia que haurem de sol·lucionar utilitzant la programació de robots i applicacions. Qui guanyarà aquesta vegada?