Primera experiència ERASMUS+

Del 5 al 10 de novembre tres mestres de l’escola: en Francesc, l’Aitor i l’Anna vam tenir l’oportunitat de visitar l’escola d’Estonia a Haapsalu, un poble on feia força fresqueta i on ens van acollir la mar de bé els mestres i alumnes de l’escola Uuemoisa lasteaed-Algkool. Ens van mostrar com treballen i quins projectes fan, ens van informar de la història del seu país i ens van ensenyar balls i cançons típics d’allà. Tot i que els nostres alumnes no van poder venir, els nens i nenes de 5è van preparar un vídeo per ensenyar una mica el nostre idioma i poder fer una activitat i s’ha de dir que va ser un èxit! Tenim fotos que ho demostren!

l el que és més important, ens van donar un missatge pels nostres alumnes, ens van proposar una “situació” que els nostres alumnes (també els alumnes dels altres països) hauran de resoldre mitjançant la robòtica i la programació. Ja ens hem posat mans a l’obra!