Finalistes de la 8a edició dels #mSchools Student Awards.

La nostra escola, constata un cop més els resultats de la seva aposta per les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement, situant un projecte elaborat pels alumnes de 6è, entre els 12 finalistes de la 8a edició dels mSchools Student Awards.

L’objectiu del concurs ha estat fomentar l’aprenentatge de la programació entre els alumnes, com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula mitjançant el desenvolupament de projectes a través del llenguatge Scratch.

Agenda Student Awards 2021

7 a 17 de juny Exposició dels projectes finalistes (Zona estands i Sala Scratch Challenge)
8 de juny 10 h a 12 h: Jornada Scratch Challenge Adventure (Sala Scratch Challenge)

(Obert a totes les escoles, amb inscripció prèvia)

9 a 11 de juny Presentacions orals dels projectes finalistes

(Jornades online obertes al públic convidat)

17 de juny 10 h a 12 h: Cerimònia de lliurament de premis

(Jornades online obertes al públic convidat)

Esteu convidats registrar-vos a l’enllaç “Registre Student Awards 2021”, per a accedir a l’espai firal i rebre les comunicacions sobre els Student Awards 2021.