Patis saludables: Juga Verd Play amb la classe

whatsapp-image-2016-12-14-at-23-44-071

Us informem que hem realitzat l’activitat emmarcada dintre del programa del Consell Esportiu: Patis saludables: Juga Verd Play amb la classe!

Aquesta activitat té per finalitat incrementar l’activitat física mitjançant un contagi positiu entre els mateixos alumnes. La jornada s’ha desenvolupat al pati de l’escola  i les activitats i el sistema d’avaluació han estat dissenyats de manera que els alumnes amb bons hàbits traslladin les seves bones pràctiques esportives i alimentàries als alumnes més sedentaris.

En aquest sentit, aquesta proposta  pretén fomentar una dinàmica global de classe, de manera que  el resultat final sigui un objectiu compartit per tots i totes, és a dir, que el fet de guanyar o perdre sigui la suma del conjunt de la classe per tal d’afavorir valors universals com la cohesió i el treball en equip, l’esforç, la superació, la companyonia etc.

Com es desenvolupa?

El projecte està dividit en dos fases:

Fase 1) en la qual aniran 2 professionals a la vostra escola i realitzaran una activitat de patis saludables amb un conjunt de 4 reptes a realitzar entre tota la classe. En aquesta sessió es deixarà material de motivació i ja es donarà per iniciada la següent fase.

Fase 2) Realització dels reptes de pati mitjançant un dossier amb unes propostes per realitzar durant els patis i que serviran per motivar i assolir una màxima participació. Aquestes propostes estan dissenyades per ser assolides en grups de 6 alumnes.

Gràcies