Sortida a la Colònia Vidal
29/04/25L’alumnat de sisè vam visitar la Colònia Vidal a Puig-reig, en una antiga colònia tèxtil del segle XX.
Vam descobrir com era la vida dels treballadors, treballadores i les seves famílies. Vam visitar l’excola, el safareig i la fàbrica, i vam aprendre com aprofitaven la força… Llegeix més»
SANT JORDI 2025
24/04/25La diada de Sant Jordi és festa gran a l’escola. Plegats volem compartir activitats en una diada tan arrelada a la nostra terra, viure l’alegria de la primavera naixent, gaudir d’espais de lectura i de convivència.
A l’espai central hem preparat un racó especial de Sant… Llegeix més»
LLISTES BAREM PROVISIONAL
24/04/25
ENTRA A L’ARTICLE PER VEURE LA LLISTA SENCERA
LA PRIMAVERA HA ARRIBAT A L’ESCOLA!!
10/04/25I5 A VISITA EL MUSEU EGIPCI!!
08/04/25El passat dia 1 d’Abril, els infants de I5 A van realitzar una visita al Museu egipci de Barcelona en relació al projecte que actualment estan treballant: COM VAN CONSTRUIR LES PIRÀMIDES ELS EGIPCIS?
Van fer una visita guiada pel museu i un taller- activitat relacionada… Llegeix més»

