PREINSCRIPCIÓ 24-25

Benvolgudes famílies,
Avui surten publicades les llistes següents:

  • Llistes d’assignació
  • Llistes de preinscrits amb indicació d’assignació
  • Llistes d’espera.

Les trobareu a continuació:

Benvolgudes famílies,
Avui surt publicada l’oferta definitiva de places.

 
Benvolgudes famílies,
Avui surt publicada la llista ordenada definitiva. Després del sorteig, celebrat el passat dia 30 abril  on el número de desempat… Llegeix més»

PROJECTE D’ARTS ESCÈNIQUES

Els alumnes d’aula d’acollida han participat en el projecte d’arts escèniques de l’Institut del teatre. Durant 9 sessions han treballat l’expressió corporal com a font de comunicació i benestar.

SITUACIONS D’APRENENTATGE A L’ESCOLA

Aquesta setmana hem acabat les trobades amb famílies. Cada curs ha convidat les seves famílies a compartir moments d’aprenentatge. Les famílies d’I4 han ajudat amb el producte final, construint un capgròs dissenyat per cada infant. Junts han treballat de valent. Gràcies, famílies!
Llegeix més»

CAN A CAT DO THIS?

Dins la situació d’aprenentatge de Language and Art, a Cicle Superior, l’alumnat descobreix i busca la motivació d’artistes de l’art abstracte. Comenten les seves obres i dia rere dia s’adonen que ells i elles posant-hi emoció, també ho són, d’artistes. … Llegeix més»

EL CONGRÉS DE LA CIÈNCIA

L’aigua s’està acabant? Després de viure uns mesos en què les reserves d’aigua estaven sota mínims i entràvem en restriccions, els alumnes de 3r han investigat, han tret conclusions i han generat un impacte sobre l’ús d’aquest bé preuat, a l’escola.
Llegeix més»

SANT JORDI A L’ESCOLA

Enguany hem celebrat la diada de St. Jordi. No han faltat els llibres, el certamen dels Jocs Florals, els jocs de llengua catalana, l’espectacle infantil, les senyeres, les roses i per descomptat, famílies, mestres i infants hem gaudit de la tradicional llegenda.
Bona diada!
Llegeix més»

ELS POLLETS JA ESTAN AL GALLINER!

Ara que els pollets es van fent grans, ja els podem portar al galliner del pati d’infantil.
Habilitem l’espai per poder-los anar cuidant, els alimentem i els observem encuriosits. A poc a poc aniran creixent i els infants podran observar i aprendre aspectes del seu comportament… Llegeix més»

PREMIS PILARIN BAYÉS

Un curs més, l’alumnat de sisè de primària és finalista al Premi Pilarin Bayés de contes escrits per nens i nenes.
La temàtica era al voltant de la paraula CUIDAR, una paraula immensa que ens ha obert un munt de possibilitats.
Llegeix més»

PROJECTE D’ART I ESCOLA

En el projecte d’Art i Escola els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Superior han realitzat la instal·lació artística Ars Vitae, ars mortis (l’art de la vida, l’art de la mort).
L’obra vol capturar la fugacitat del temps, la fragilitat de l’existència humana, la naturalesa transitòria… Llegeix més»

VIURE EL PAISATGE DE MUNTANYA

La neu va acompanyar a l’alumnat de quart durant les colònies de l’Alt Berguedà. Viure el naixement d’un riu, conèixer el paisatge i un poble de muntanya, fer una anàlisi del riu i el bosc de ribera i sobretot la convivència, omplen d’experiències.
Llegeix més»

SI TOQUEM JUNTS SONA MILLOR

Durant aquests mesos, els nens i nenes de 3r han participat en aquest projecte on han treballat en diferents tallers d’instruments i de veu i moviment al llarg de les sessions. Un treball que ha culminat amb un gran concert a la Sala 1 de… Llegeix més»

PROJECTE: PLASTIC PROETY DE CATERINA VICENÇ

Caterina Vicenç, mare de la Pau, ens ha impregnat de la passió que envolta el seu fascinant projecte Plastic protey. Amb facilitat ha transmès als infants la seva sensibilitat i compromís per protegir la natura i els ecosistemes més vulnerables a partir de l’art. Les… Llegeix més»

SITUACIÓ D’APRENENTATGE: AIXÍ SOC JO.

El coneixement del propi cos és un aspecte primordial que es treballa de manera continuada al llarg de tota l’etapa d’educació infantil.
Pere Formiguera, conegut pels seus retrats del rostre i del cos humà, ens ajuda a endinsar-nos en el treball de les parts del cos.
Ho… Llegeix més»

DINAMITZACIÓ D’ESPAIS DE JOC

Durant la jornada lectiva tots els infants gaudeixen d’una estona de joc i temps lliure. Els i les mestres acompanyen, dinamitzen i gaudeixen amb ells.

ESPAIS D’APRENENTATGE

Pensats i organitzats amb l’objectiu de fomentar l’aprenentatge actiu i la curiositat innata de l’infant, afavorint la seva autonomia, ja que decideixen activament des dels seus interessos.
Donen resposta a les necessitats d’expressió, de creació, de recerca, de descoberta i d’investigació.
Llegeix més»

DE QUÈ DEPÈN QUE D’UN OU EN NEIXI UN POLLET?

Aquesta és la pregunta investigable, que inicia la situació d’aprenentatge que comparteixen els alumnes de 5è de primària i I3.
A cicle superior inicien el procés a partir del mètode científic amb control de variables i els més petits aprenen a partir de l’observació directa les… Llegeix més»