i5 Roses
S’acosta St. Jordi, una festa que ens encanta i a la classe dels Pingüins hem aprofitat per a fer roses a la nostra llibreta de plàstica. Som uns artistes!
S’acosta St. Jordi, una festa que ens encanta i a la classe dels Pingüins hem aprofitat per a fer roses a la nostra llibreta de plàstica. Som uns artistes!
A infantil ens encanta la xocolata! Hem buscat ous pel pati, hem pintat amb cacau i hem escoltat la historia del conillet Perot…l’encarregat de repartir els ous de xocolata entre tots els nens i nenes.
Ous de xocolata a Infantil Llegeix més »
L’últim divendres abans de les vacances de Setmana Santa, a l’hora d’Educació Artística Visual i Plàstica, vam tindre l’honor de rebre la visita d’en Luís Miguel, el pare de la Naroa. Ens va agradar moltíssim perquè vam veure lo bé que pinta amb les aquarel·les i ens va ensenyar tècniques perquè nosaltres també poguéssim crear
5è Gràcies per la visita Llegeix més »
Anem a la biblioteca a visitar a la Tuga i a llegir contes. A més a més els conilletes treballem per racons la lectoescriptura fent: dictats muts, pensant la lletra inicial de cada dibuix, identificant i buscant les lletres d’una paraula, i un racó de més creatiu per pintar flors de primavera.
i4 Biblioteca i lectoescriptura Llegeix més »
A l’aula d’I5 hem iniciat l’aprenentatge de la lletra script, un procés que requereix constància i pràctica. Per això, quan fem racons dediquem estones a treballar la grafia de les lletres. Mentre als altres espais de treball fem coses com fer puzles i jugar al Lince, activitats que ens ajuden a potenciar l’atenció, la concentració
i5 Continuem aprenent Llegeix més »
Els dimecres al matí els conillets treballen la lectoescriptura per racons. En aquesta ocasió fem dictat de paraules per treballar l’escriptura, fem lectura relacionant imatge amb paraula i escriptura de monosíl·labs.
i4 Lectoescriptura Llegeix més »
Tots els alumnes ens acomiadem de Lourdes. MOLTES GRÀCIES PER HAVER ESTAT PART DE LA NOSTRA FAMÍLIA LOURDES !!
FINS AVIAT LOURDES Llegeix més »
Els alumnes de cicle inicial i 3r van anar la setmana passada d’excursió al refugi d’animals de LES SET CABRETES a Botarell.
1r 2n 3r Les Set Cabretes Llegeix més »
Els dimarts, amb el suport de la Raquel de Cicle Inicial, treballem el llenguatge matemàtic. Hem estat practicant la descomposició dels nombres i la relació entre grafia i quantitat, tot potenciant també l’atenció i la memòria a través de diferents racons de treball.
i5 Llenguatge matemàtic Llegeix més »
Els dimarts els nens i les nenes d’infantil fan la sortida d’entorn. La setmana passada vam trobar molts espàrrecs i vam decidir cuinar una truita… Ens va quedar boníssima!!!
Espàrrecs a infantil Llegeix més »