TREBALLEM PER RACONS
A l’aula de P5 ja fa uns dies que treballem per racons, és a dir, no fem tots la mateixa feina alhora, l’ha fem en petits grupets i així la nostra senyoreta ens pot ajudar millor.
TREBALLEM PER RACONS Llegeix més »
A l’aula de P5 ja fa uns dies que treballem per racons, és a dir, no fem tots la mateixa feina alhora, l’ha fem en petits grupets i així la nostra senyoreta ens pot ajudar millor.
TREBALLEM PER RACONS Llegeix més »
Aquesta setmana a Infantil hem celebrat l’aniversari de la Noa de P4 i del Bryan de P5. Felicitats!