A l’escola Guillem de Claramunt l’AFA, l’associació de mares i pares d’alumnes, buscaven un nou logo per representar-se millor.
L’alumnat de 5è s’ha encarregat de preparar unes idees d’un nou logo per a l’associació.
Han volgut canviar el logo perquè trobaven que l’anterior estava molt desfasat
i ja era hora de canviar-lo. També volien representar una escola més moderna però a la vegada educativa.
Ho van fer dibuixant uns logotips, i després el mestre ha agafat uns quants d’aquests logotips i amb la intel·ligència artificial els ha barrejat.




Enhorabona als alumnes de cinquè!
I molt bé explicat amb aquesta notícia!