DINÀMIQUES SIGUES TU

Durant aquest mes de març alguns cursos de l’escola van gaudir d’activitats relacionades amb les habilitats per la vida del Programa Sigues tu:

A I5 amb la dinàmica mitjançant el conte “Visca les ungles de colors” ens va permetre establir un espai de conversa i respecte perquè cadascú s’expressés lliurement a través de l’autoestima, l’empatia, el maneig de les emocions,… Ens va agradar molt acolorir-nos les ungles.

A 1r amb la pallassa Bleda ens va oferir l’activitat “Un viatge de les emocions”, amb l’objectiu que els nens i nenes s’habituïn a gestionar les seves emocions i sentiments. La Bleda va marxar carregada amb les cartes i dibuixos que l’alumnat de 1r va realitzar abans de la seva visita. Una estona plena d’emocions i ganes que ens torni a visitar.

Els nens i nenes de 4rt van tenir l’oportunitat de realitzar la dinàmica “Paraules Amables” del programa Sigues Tu amb l’Anna. Aquesta activitat ens va permetre reflexionar sobre la convivència de l’aula, desenvolupant habilitats com l’empatia, la comunicació interpersonal, el respecte; etc. També, ens va ajudar a prendre consciència sobre l’efecte que poden tenir les nostres paraules quan les emetem i quan les rebem. Finalment, vam crear un racó de paraules amables a l’aula per tenir-les present diàriament.

Dimecres 20 de març els nens i nens de 5è vam rebre una visita ben inesperada, la visita del detectiu Hopper, detectiu expert en la recerca de les emocions i les habilitats per la vida. En va ajudar a trobar la fórmula de la felicitat definitiva. Vosaltres ja sabeu quina és? No? Doncs poseu-vos en contacte amb el detectiu Hopper!

Per visualitzar les imatges podeu accedir aquest enllaç.