Castaween 2020
Gaudinians i gaudinianes, ja tenim el vídeo de la celebració de la Castanyada i Halloween amb les famílies. Moltes gràcies per participar, ha estat tot un èxit!
Gaudinians i gaudinianes, ja tenim el vídeo de la celebració de la Castanyada i Halloween amb les famílies. Moltes gràcies per participar, ha estat tot un èxit!
I s’apropava la Castanyada… i ho volíem celebrar… i volíem fer-ho tot: menjar castanyes, fer panellets, disfressar moniatos… I ho vam fer! Quins artistes disfressant moniatos! Cada infant va fer el seu moniato amb el disseny que van fer a casa i han quedat preciosos!! Els més petits van treballar la tardor! I ben bé
Hola, som la classe de cinquè de l’escola Antoni Gaudí de Sant Boi de Llobregat. Som 25 alumnes, 14 nenes i 11 nens. Aquest any som més grans i tenim moltes ganes de treballar. Entre nosaltres ens portem molt bé, som molt bons companys i companyes. Som molt divertits, xerraires, orgullosos, creatius i juganers. Esperem
Benvingudes famílies a aquest nou curs, i per cert, l’últim aquí a l’escola. Aquest any és bastant diferent, hem de portar mascareta i rentar-nos sovint les mans. A més a més només tindrem dues mestres que podran entrar a classe, som un grup bombolla i entre nosaltres ens podem tocar però amb altres classes hem
COMENCEM EL NOSTRE VIATGE A 6è E! Hola família del Gaudí! Som els nens i nenes de 6è E. Som un grup amb 12 nens i 13 nenes. Aquest any hem començat obrint una maleta plena de jocs i reptes per aquest viatge. Tornem a tenir a l’Elisenda com tutora i estem molt contents i
Som la classe de 6è E Llegeix més »
Som els nens/es de 4tAD. Al costat de la nostra aula estan els qui eren els nostres companys a 3r (4tE). Som alegres, entusiastes, divertits i treballadors. La nostra tutora es diu Alexandra; i a les tardes tenim al David. Estem molt contents. Teniem ganes de veure’ns tots després de tant de temps. El primer
La classe de 4tAD Llegeix més »
VIRTUAL és el títol de la cantània que els alumnes de 5è d’aquest curs de l’escola havien d’interpretar a l’auditori de Barcelona. Donada la situació excepcional d’aquest curs no han pogut viure aquesta gran experiència. Però sí que ens vam veure un dia en videoconferència per cantar una de les cançons i també ells s’han
CANTÀNIA 2020 CONFINADA Llegeix més »
Els nens i nenes de 6è d’aquest curs estaven molt entregats per actuar al teatre de l’Aliança del Poblenou amb el musical EL MILLOR TEATRE DEL MÓN. Donada l’excepcionalitat amb la què hem acabat aquest curs, no hem pogut veure realitzar-se aquest somni. Però vam quedar que cantariem nosaltres en una videoconferència per recordar com
MUSICAL 2020 CONFINAT Llegeix més »
Avui la nostra estimada Júlia fa 12 anys!!! Des d’aquí companys, companyes i mestres et volem desitjar MOLTES FELICITATS! T’ESTIMEM!
Avui hi ha una personeta… Llegeix més »