Grans

MÚSICA A 4T

Els nens i nenes de 4t estan repassant el nom de les notes musicals jugant a diferents propostes d’activitats amb metal·lòfons i campanes. Els instruments sempre motiven!! I treballar en equip també! Voleu veure alguna foto de les diferents activitats?   I per la castanyada, hem fet un intent de polirítmia amb les figures rítmiques […]

MÚSICA A 4T Llegeix més »

Colònies a Canyamars

Hola famílies, El meu nom és Geraldine, sóc alumne de cinquè i tinc moltes coses per explicar-vos. La setmana passada vam anar de  colònies a Canyamars, a una casa rural amb els companys i companyes de la classe. Vam practicar anglès durant  tres dies, en els que vam fer moltes activitats i també vam esmorzar,

Colònies a Canyamars Llegeix més »

6è COMENÇA UN NOU VIATGE

Hola, hola, habitants de la terra! Si ens voleu conèixer continueu llegint. Som el grup de sisè de l’escola Antoni Gaudí de Sant Boi. La nostra classe, de moment, la formem 14 noies, 10 nois i la nostra super mestra Elisenda. Una de les nostres característiques és el ser xerraires, però quan “toca”, en els

6è COMENÇA UN NOU VIATGE Llegeix més »

Ja som a cinquè!

Benvolgudes famílies, som els nens i les nenes de cinquè i us volem explicar com ha estat la tornada a l’escola… aquest curs estem molt contents perquè tornem a estar tots junts. L’any passat va ser un mica difícil estar separats, i sobretot,  entendre perquè ens van separar, va ser complicat, ens sentíem tristos i

Ja som a cinquè! Llegeix més »

Ja som a 4t!

Hola tots i totes! Som el grup de 4t i tenim moltes ganes de gaudir de l’escola. Som divuit nenes i set nens i aquest curs comença una nova aventura, amb una classe diferent, en una planta diferent, un curs diferent i tenim una profe diferent, que és la Núria. La Jenni com ha tingut

Ja som a 4t! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut