Grans

Cinquè fa fanalets!

Divendres al matí de la setmana passada vam fer fanalets de Nadal amb les nostres dues professores, que ens va ajudar una mica a fer-los. Primer de tot van fer grup de dos i vam retallar paperets petits de seda en forma de quadrat, amb cola blanca vam untar la part de dalt de garrafes […]

Cinquè fa fanalets! Llegeix més »

Sabó 6è

 SABÓ 6È Som una cooperativa de nens i nenes de 6è de l’escola Antoni Gaudí. Estem produint sabó per vendre’l i aconseguir que l’esquiada sigui  més econòmica perquè tothom puguem anar. Estarem venent sabó a Sant Boi de Llobregat  el sis, set i vuit de desembre al parc de la muntanyeta. Vendrem diferents tipus de

Sabó 6è Llegeix més »

La Castanyada

Ja fa unes setmanes vam gaudir d’una gran celebració de la Castanyada, ballant, menjant castanyes i gaudint d’una tarda molt especial. Amb aquest vídeo volem agrair a totes les famílies que vau participar  tallant o fent castanyes. Trobàvem molt a faltar tenir-vos a l’escola.

La Castanyada Llegeix més »

5è JUGA AMB ELS NOMBRES

Els infants de 5è, als espais de mates, han estat jugant aquests dies amb els nombres de 9 xifres: fent nombres grans i petits canviant els daus de posició, endevinant quina posició ocupa cada nombre, llegint els nombres, descobrint el nombre amagat amb una altra nomenclatura, situant-los en una recta numèrica, descomposant-los i composant-los, etc.

5è JUGA AMB ELS NOMBRES Llegeix més »

JOCS RÍTMICS A 6È

Aquest principi de curs hem volgut repassar les figures rítmiques (rodona, blanca, negra, corxera, semicorxera) i els seus valors utilitzant jocs, la percussió rítmica, les mates i el treball en equip. Endavant vídeo!  

JOCS RÍTMICS A 6È Llegeix més »

L’hort: cinquè

Bon dia famílies, cada any totes les classes de l’escola preparem i plantem l’hort. Abans, cada curs tenia una filera asignada de planters : enciams, faves, tamaqueres, etc, però aquest any podem triar la nostra parcel.la i quins planters volem plantar. Nosaltres, la classe de cinquè hem ajudat a desbrossar i preparar la terra i

L’hort: cinquè Llegeix més »

El Consell d’infants

El dijous 28 d’octubre va vindre a l’escola una noia que es diu Júlia. Ens va explicar com elegir Conseller o Consellera per al Consell d’infants de Sant Boi de Llobregat. Ens va dir que la funció del Conseller era trobar-se un dimecres al mes amb d’altres Consellers per a reunir idees i millorar la

El Consell d’infants Llegeix més »

Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies, Us comuniquem que obrim el procés d’eleccions al consell escolar i us animem a participar en ell, tan com a candidates com a les votacions. El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius

Eleccions al Consell Escolar Llegeix més »

4t marxem de colònies!

Hola! Som els nens i nenes de 4t. Vam anar de colònies el 18 d’octubre de 2021vam anar en autocar. El viatge va durar 1 hora i 30 minuts. La casa de colònies era molt gran. Tenia un parc i una pista de futbol. A més tenia una piscina, però no ens vam banyar perquè

4t marxem de colònies! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut