General

Sortida al CRAM 1r i 2n

Fa una setmaneta els alumnes de primer i segon vam gaudir d’un dia genial al CRAM (Centre de Recuperació d’animals marins). A més, vam jugar a la platja, fen fosses i castells. Esperem que us agradi el petit vídeo que hem creat per recordar aquell fantàstic dia. .

Sortida al CRAM 1r i 2n Llegeix més »

MUSEU MARÍTIM: cinquè

Benvolgudes famílies, el passat dijous 28, la classe de cinquè vam anar d’excursió al Museu Marítim de Barcelona, acompanyats de la classe de quart, encara que no vam fer la mateixa activitat. Per començar vam anar al planetari on ens van parlar sobre l’espai: la lluna, les estrelles, el sol, les constel.lacions… després vam observar

MUSEU MARÍTIM: cinquè Llegeix més »

Jocs Florals al Gaudí

Cada any, quan arriba Sant Jordi, l’escola s’omple de llibres i d’il·lusió per celebrar els Jocs Florals! El passat divendres 22 d’abril vam viure una jornada molt emocionant dedicada a la cultura i a la lectura i tots, des del més petit al més gran, la vam gaudir al màxim. Aquest dia també va ser

Jocs Florals al Gaudí Llegeix més »

UN MAR DE COLORS

“Un mar de colors” és el llibre d’aula que aquest Sant Jordi hem fet de manera col·laborativa totes les nenes i els nens d’Educació Infantil. És un llibre de solapes dins d’una caixa que ens encoratja a mantenir els nostres mars ben nets! A nosaltres ens ha quedat ben clar, cuidem els mars! I vosaltres?

UN MAR DE COLORS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut