Som protagonistes a P4. La capsa de petons
Aquest segon trimestre, els infants de P4 continuem amb l’activitat de protagonistes “la capsa de petons”. Els petons ens ajuden sempre!
Som protagonistes a P4. La capsa de petons Llegeix més »
Aquest segon trimestre, els infants de P4 continuem amb l’activitat de protagonistes “la capsa de petons”. Els petons ens ajuden sempre!
Som protagonistes a P4. La capsa de petons Llegeix més »
Els nens i nenes de P5 han gaudit d’un matí a la muntanya del Montbaig. Van descobrir característiques de la fauna i flora que envolta la font de Golbes i també els tresors que amaga el bosc. Van passar un molt bon matí tots junts!
UN MATÍ A LA NATURA Llegeix més »
Durant aquest trimestre els nens i les nenes de segon han descobert grans misteris de l’univers. Com és el nostre planeta? Com són els planetes del Sistema Solar? Entre altres qüestions. Els nens i nenes de 2n han gaudit molt aprenent coses de l’Univers.
Creem el nostre Coet Llegeix més »
El Jardí de la Pau torna a estar florit. Les últimes setmanes ens ha colpejat les notícies que ens arriben des d’Ucraïna i, a grans i petits, no ens han deixat indiferents. Des de l’escola hem volgut fer un acte en contra d’aquesta guerra i de totes les guerres que hi ha actualment al món
Flors per la Pau Llegeix més »
Els i les Pirates de P3 cada setmana som PROTAGONISTES i ens expliquem els nostres TRESORS MÉS VALUOSOS: La nostra família, els nostres amics, les nostres mascotes, els nostres personatges preferits, coses que ens agrada fer, aficions, experiències viscudes, paraules preferides… Ens encanta descobrir i saber de nosaltres tantes coses!
A P3 SOM PROTAGONISTES Llegeix més »
Avui dia 9 de març, a les 6:30 del matí, els nostres estimats alumnes de 6è han començat el seu viatge de final d’etapa amb molta il·lusió. Preparats per esquiar!! Que ho passeu genial.
L’ESQUIADA DE 6È Llegeix més »
Ahir, 8 de març, vam celebrar el Dia Internacional de la Dona. Les nenes i els nens de cinquè ho tenen molt clar: aquesta celebració és molt important, i cal seguir lluitant per la igualtat entre les dones i els homes diàriament.
8 de març Cinquè Llegeix més »
En el marc de la celebració del 8 de Març, Dia de la Dona, les més petites i els més petits de l’Escola hem volgut reivindicar que l’ESPORT TAMBÉ ÉS COSA DE NENES! Entre totes i tots ens unim per visibilitzar la dona en el mon esportiu i aprendre que tots els esports poden ser
L’ESPORT TAMBÉ ÉS DE NENES! Llegeix més »
Aquest trimestre estem treballant les cançons de la cantata “El meu cos”. Són cançons que parlen de les diferents parts del cos. Des de les parts de la cara, els dits, el cor, el cervell i, fins i tot, els pèls! Ens ho estem passant molt bé! El dia 2 de juny tenim l´actuació de
CANTATA EL MEU COS Llegeix més »
Aquestes setmanes estem aprenent les cançons de “La Clika”. Són cançons que parlen de l´amistat i valors com les emocions, l´ecologisme, la cooperació, la igualtat de gènere, l´autoestima, l´assetjament, el respecte, el poder de la imaginació, la lluita pels nostres somnis, ajudar-se i respectar-se. Ens ho estem passant molt bé!! Amb una mica de sort,
CANTATA LA CLIKA Llegeix més »