Tot el personal de l’Escola Gaudí us dona la benvinguda!

L’escola es defineix com una entitat pública, no confessional, pluralista i integradora.

L’objectiu de l’escola es desenvolupar de forma integral els nostres alumnes. Comencem potenciant les seves capacitats tant socioemocionals com intel·lectuals per arribar a assolir unes competències i habilitats que els hi permetin ser persones autònomes, responsables i compromeses amb la societat actual.

Considerem important l’adquisició d’una bona autoestima dels alumnes, per això es procura ajudar en el seu procés de creixement, procurant un ambient de confiança.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *