1r Dia de natació

Hola famílies,

Avui hem començat el curset de natació amb l’alumnat de 1r. Els monitors han fet una petita prova per comprovar el seu nivell i han fet dos grups.

Aquí us deixem les fotos!!

ÚLTIM DIA DE NATACIÓ 1r

Aquest dijous ha sigut l’últim dia de natació per els nens i nenes de 1r.

Per celebrar-ho, s’han passat l’estona jugant a la piscina de multijocs. Us deixem algunes fotos que hem pogut fer perquè no paraven de saltar i jugar a l’aigua.

Esperem que aquest estiu gaudiu molt de la platja i la piscina.

Mari i Montse