CI Rebuda Ambaixadors 20 12 22
21/12/22


Les classes de CI, les Àligues i els Mussols, vam fer cagar el Tió. Ens va cagar un conte per a cadascú i uns per les classes. Podrem practicar la lectura durant els dies de vacances, i compartir-ho amb la família. Estem molt contents!! 📚📚🎄🎄🎁
Llegeix més»

El passat dia 2 vam rebre una carta molt emotiva que ens anunciava que el Tió havia arribat a l’escola Gaudí!!! La classe dels mussols va llegir la carta als infants més petits de l’escola i tots junts vam buscar el Tió. Ens va costar… Llegeix més»


Els infants de cicle inicial han estat fent diferents tallers al llarg de tot aquest trimestre. Un d’ells ha estat el taller de pintura. Hem treballat la tardor, els seus colors, paisatges… I també hem treballat de forma cooperativa per crear un mural entre tots… Llegeix més»
Dijous passat va ser l’últim dia del programa “Els primers a l’aigua”. Va ser una sessió diferent, lúdica i divertida. Amb la calor que feia ens va anar molt bé poder-nos refrescar a les piscines exteriors del club de natació. Ha estat una experiència molt bona i felicitem tots els nens i nenes de primer per les ganes i la il·lusió que han tingut al llarg de tot el curs. Aquest estiu us toca gaudir de tot el que heu aprés a les piscines i les platges!!!
Continuem amb les classes de natació, aquest any fins l’última setmana de curs. Aquí us deixem fotos i vídeos perquè veieu com anem millorant!!
Aquest estiu els nens i nenes de primer gaudiran molt a la platja i la piscina practicant tot el que han après!!!
Llegeix més»