El passat dijous 17 de maig, tots els nens i nenes de la ZER vam anar d’excursió al Circ. Normalment anem grans i petits tots/es junts, però aquesta vegada ha estat diferent.
Així doncs, els alumnes de Primària vam haver de matinar i vam marxar més aviat que de costum cap a Sant Esteve de Palautordera. Després de molta estona de viatge, vam arribar al Circ Cric, on ens va impressionar tot el que vàrem veure; les carpes, l’espai, la bona organització, els magnífics espectacles de molta qualitat i també el gran Tortell Poltrona.
Per altra banda, els nens/es d’Educació Infantil vam anar al Tot Circ a les Feixes. Durant tot el dia ens vam poder posar a la pell dels artistes del Circ, ja que vam poder experimentar amb : diàbolos, xanques, plats xinesos, hola-hops, monocicles, rodets d’equilibris,.. i moltes coses més.
Els dos grups ens ho vam passar genial i quan ens vam trobar a la tarda teníem moltes ganes d’explicar-nos la nostra experiència.
Mireu, mireu…

