ESCOLA VIVA, INNOVADORA I CENTRADA EN CADA INFANT

TORNEM A TENIR HORT!

Aquest curs 23/24 hem canviat la zona d’ubicació del terreny de l’hort. El Sr. Paco, un veí del poble, ens ha deixat el seu.
El passat 4 d’abril vam anar a plantar enciams i maduixes. Ara haurem de fer unes tasques de manteniment entre tots :… Llegeix més»

CARNAVAL A L’ESCOLA

El divendres dos de febrer ens va visitar un personatge molt especial. Era el rei del Carnaval i ens va explicar que venia de molt lluny, que havia estat 66 dies caminant des de la República
Democràtica del Congo fins aquí.
Ell portava les 4 consignes sota… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA

El passat dimarts 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Al matí, els nens i nenes vam fer un taller de manualitats, on vam construir un mòbil de fulles i també vam pintar unes mandales típiques de la castanyada (arbre de tardor, Halloween, castanyes… Llegeix més»

INICIEM PADRINS LECTORS A L’ESCOLA

L’activitat d’apadrinament lector va començar el divendres 29 de setembre de 2023. Es van fer grups de dos i de tres persones. Primerament vam omplir un contracte en el qual nosaltres ens comprometíem a llegir un conte al nostre fillol/a adequat a la seva edat… Llegeix més»

MONT BON ESTIU!!!

Des de l’Escola Font de l’Anoia us volem desitjar un molt bon estiu i unes molt bones vacances!
Ens retrobem a la tornada amb una escola reformada!!! Veureu quina sorpresa!!!

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

Per entendre millor i disposar de tota la informació dels passos del procés per fer la sol.licitud de la preinscripció i matriculació us adjuntem l’enllaç de la pàgina web del Departament on s’expliquen tots els passos per realitzar-la. si necessiteu ajuda estem a la vostra… Llegeix més»

PORTES OBERTES 2023

Us convidem a les portes obertes que es faran el proper dimecres dia 1 de març a les 5.30h de la tarda per poder veure la nostra escola i explicar-vos el nostre projecte.US HI ESPEREM!!!

HEM CELEBRAT EL CARNAVAL

Durant la setmana del 13 al 17 de febrer a l’escola hem celebrat el carnaval.
El rei Carnestoltes, elaborat per tots els infants de l’escola, ens va manar diferents consignes cada dia i el divendres tots ens vam disfressar com volíem.
A la tarda vam fer una… Llegeix més»

MOLT BONES FESTES

L’equip de l’Escola Font de l’Anoia us volem desitjar unes molt bones festes i que tingueu una molt bona entrada d’any. Que el 2023 estigui carregat d’il.lusió i felicitat!!!