SOM ESCOLA PILOT DE CATALUNYA AMB EL PROJECTE LITTLE KIDS

L’Escola Font de  l’Anoia hem iniciat el Projecte Little Kids.

Aquest projecte el porten a terme la Laia González, mestra d’anglès de l’escola i la Genevieve Shaw, directora del projecte i nativa anglesa.

En aquest projecte es treballaran les rutines del bon dia amb anglès diàriament. La Genni vindrà un dia a la setmana a practicar les cançons i ens n’ ensenyarà de noves.

Agrair la col.laboració de l’Ajuntament que subvenciona aquest projecte!

Tenim moltes ganes d’aprendre l’anglès de manera lúdica i molt divertida ja des dels més petits.

1. Els i les Tigres

Hola Escola Font de l’Anoia,

Som els i les Tigres i us volem dir que hem llegit la vostra notícia.
    La veritat és que ens ha semblat molt divertida la proposta. És una idea molt original!

Endavant amb el projecte!!

1. escolafontdelanoia4

Hola Tigres!

Amb la Geni cantem cançons amb anglès. Hi ha cançons que anem repetint i de tant en tant en fem de noves. Junt amb les cançons anem fent gestos per aprendre-les millor.
      Ens agrada molt que vingui la Geni i cantar amb ella. Estem aprenent molt anglès!
      Voldrieu connectar-vos algun dia per veure com ho fem???

Adéu!!!
      Grup dels petits de l’escola Font de l’Anoia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *