PARTICIPEM AL PROGRAMA MANDUKA DE TV3

Els alumnes de l’aula de petits  P3-P5-1r i els alumnes de 2n hem elaborat una recepta d’un berenar saludable.

Vam anar a comprar els ingredients a la botiga del poble i vam elaborar un IOGURT AMB FRUITES. Vam grabar els diferents passos de l’elaboració i la veu del narrador (un alumne de P5).

Vam grabar els diferents pasos per l’elaboració i també la veu del narrador.

Hem presentat el video al Concurs de “Manduka” de tv3.

A la 4a temporada del Manduka l’emetrem al 4art trimestre. Crearan alguna secció dins de la web i penjaran els vídeos de totes les escoles quan comencin la temporada al setembre.

Haurem de mirar els programes per escollir els millors entre els alumnes de les escoles que ens hem presentat. Quan s’acabin d’emetre tots s’obrirà la votació del millor dels 18,  durant uns dies entre els Súpers. Ho podrem seguir tot per la web. Però el premi ja és que ens ho hàgim passat molt bé totes i tots fent-ho. Aquest és el nostre principal objectiu.

Per poder veure el video cliqueu al següent enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *