CICLE MITJÀ. ACTIVITATS SETMANA DEL 17 D’ABRIL

ARRIBA SANT JORDI

Hola estimats i estimades alumnes del cicle mitjà! Esperem que estigueu molt bé, nosaltres tenim moltes ganes de veure-us de nou. Aquesta setmana a més, com bé sabeu arriba la festa de Sant Jordi, una de les festes més importants a Catalunya i un dels millors dies que podem viure a l’escola i que tant ens agrada compartir amb tots vosaltres.

 

 

Per aquest motu i encara que us enyorarem molt (esperem que vosaltres a nosaltres també) us deixarem les activitats setmanals afegint alguna proposta amb motiu d’aquesta festa de llibres, roses, dracs i princeses.

Esperem que us agradin les activitats proposades que trobareu més a baix i que treballeu força…

Des de la distància us enviem una molt forta abraçada i molts petons 😀 😛

 

ACTIVITATS 3R

ACTIVITATS 4T

FEINES MENYS COMPLEXES (RAMON)

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>