APRENEM A REUTILITZAR L’AIGUA A 4t!
APRENEM A REUTILITZAR L’AIGUA A 4t! Llegeix més »
Hola, us deixem un tastet de la cançó que van cantar els nens i nenes de 4t del Feliu pel concert de Nadal. Ho van fer superbé! Cliqueu a la foto i a gaudir!🎶
❄️CONCERT de NADAL 4t ❄️ Llegeix més »
Hola, us deixem un tastet de la cançó que van cantar els nens i nenes de 5è del Feliu pel concert de Nadal. Ho van fer superbé! Cliqueu a la foto i a gaudir!🎶
❄️CONCERT de NADAL 5è ❄️ Llegeix més »