Grans

Visita al Castell de Montjuïc

Dijous, dia 29 d’octubre, els alumnes de 3r i 4t vam anar al castell de Montjuïc. Hi vam anar en autocar i quan vam arribar vam veure molts canons i també vam veure un jardí molt bonic. Hi havia una monitora que es deia Sofia. Ella ens va donar unes armilles d’exploradors i ens va […]

Visita al Castell de Montjuïc Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut