Treball de ciberseguretat amb 6è molt interessant!
Treball de ciberseguretat amb 6è molt interessant! Llegeix més »
El nostre alumnat de CS ha fet una recollida d’aliments per portar a les monges de la Caritat de Barcelona per a que elles els reparteixin a persones necessitades.La veritat és que l’alumnat ha estat molt generós i s’ha concienciat de les necessitats que pot haver al món.Moltes gràcies a tots i totes i a
CAMPANYA SOLIDÀRIA! Llegeix més »
S’ho han passat superbé aprenent moltes coses!
Els contes de la Laura i el Joan a 5è (#conteslauraijoan) Llegeix més »