Espai d’Hàbitats

L’Espai d’Hàbitats ofereix als alumnes diferents propostes on les construccions prenen el màxim protagonisme. Està preparat amb diferents materials per construir (fustes de diferents formes i mides, estructures de plàstic, materials de la natura…) on els nens i les nenes poden donar curs a la imaginació, fent treballs tant individualment com en equip.

També es troba molt present el joc simbòlic, amb representacions de la vida quotidiana i on les emocions són les protagonistes del joc, així com el llenguatge oral, el qual presenta un paper fonamental i els permet expressar allò que senten.

L’alumne és el protagonista del seu propi aprenentatge: construeix, prova, modifica, parla, raona, explica… I sempre amb el suport del mestre que guia i acompanya en aquest procés d’aprenentatge.

Aquí podeu veure algunes imatges de l’Espai.