TOGETHER

Enguany, la nostra escola participarà en el projecte Erasmus+ promogut per la Comissió Europea per tal de millorar el nivell de competències bàsiques, incrementar les possibilitats de mobilitat i millorar la qualitat de la tasca docent i del treball cooperatiu.

Aquest projecte s’anomena TOGETHER (Teachers On a Great Experience THroughout EuRope) i està format per 8 escoles de la zona: Escola el Turó, Escola Els Cingles, Escola Les Llisses, Escola Ronçana, Escola Els Pinetons, Escola El Farell, Escola Bertí i Escola La Sagrera. TOGETHER està coordinat i dirigit pel CRP del Servei Educatiu del Vallès Oriental IV i cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea.

El projecte té una durada de 18 mesos. A través de la dotació econòmica rebuda, mestres representants de cada escola seran els encarregats de realitzar diversos cursos de formació i visites a centres educatius pioners d’arreu de la Unió Europea, així com assistir a diferents jornades pedagògiques organitzades per experts en la matèria.

Els objectius del programa són:
1. Millorar la competència digital docent.
2. Promoure i integrar metodologies innovadores en l’àrea de llengua anglesa.
3. Promoure la internacionalització dels centres educatius de la zona.

La finalitat és formar-nos a nivell de centre i fer-ne difusió a tota la comunitat educativa de la zona.

We are looking forward to starting this new adventure TOGETHER!