Sortida de 1r i 2n al Refugi Camadoca de Sta. Maria de Merlès

Els i les alumnes de 1r i 2n han fet una sortida molt interessant al Refugi i Centre de Recuperació d’animals de Sta. Maria de Merlès. Allà han pogut aprendre la importància de respectar els animals, cuidar-los i saber diferenciar entre els animals autòctons i els invasors, ja que aquests últims, poden fer molt de mal a l’ecosistema on l’èsser humà els deixi anar. Per tant, és molt important, que si tenim animals a casa, no els deixem a qualsevol lloc, sinó que els hem de cuidar fins al final, i en cas de no poder, portar-los a refugis com el de Camadoca.

Han pogut observar espècies invasores com el cranc senyal o el silur i també espècies autòctones com l’eriçó, la serp aquàtica, el bernat pescaire, l’anguila, el falcó pelegrí i molts més animals, tan aquàtics, terrestres com voladors.

Us deixem un recull de fotos (dels alumnes de 1r) clicant a la imatge!!

Us deixem un recull de fotos de 2nA i de 2nB