RECULL TREBALLS DE SANT JORDI

Hola famílies!

Fa dies que tots els nens i nenes treballen per deixar l’escola ben bonica i per participar en els Jocs Florals que teníem organitzats. Ens hauria agradat celebrar aquesta Diada tal com teníem previst, però la situació generada pel Covid no ens ho ha permès. Igualment us deixem el vídeo on podreu veure tota la feina que hem fet. Esperem que us agradi! Felicitats a totes les i els artistes i a tot l’equip de mestres pel seu gran esforç!

Volem agrair a totes les famílies que han mostrat el seu interès per col·laborar amb l’escola en un dia com avui.

Felicitats a tots els Jordis, Georgines i Jordines!

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!