L’AMBIENT DE L’HORT A EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL

Els alumnes d’educació Infantil i Cicle Inicial cuidem l’hort de l’escola. En aquest ambient plantem hortalisses i plantes, reguem, traiem les males herbes, etc.

Hem plantat escaroles, enciams, cebes, alls tendres, coliflors, cols, mongetes i llenties. D’aquesta manera coneixem de primera mà tot el procés que es necessita perquè aquests aliments arribin a les nostres taules.

A més, a través d’aquest ambient, aprenem algunes paraules en anglès, perquè treballem el vocabulari de l’hort en aquest idioma. We like to take care of our kitchen garden!