SORTIDA AL PARC DE LES OLORS DE 1r i 2n

Dilluns 7 de juny els i les alumnes de 1r, 2nA i 2nB van anar al Parc de les Olors de Santa Eulàlia de Ronçana, on van realitzar diferents activitats:

– “Rodal de les aromàtiques”:  es realitza un petit circuit de psicomotricitat i després anem recorrent la nostra “farmàcia natural” al voltant de diverses plantes aromàtiques, medicinals i culinàries tot olorant, tocant, tastant… Tot a partir de l’experiència. A l’alumnat li queda un perfum a les mans!
– “Jardiners i jardineres”: l’alumnat visita l’hort petit del Parc, es parla una mica sobre el compostatge i cadascú planta una planteta que s’endurà cap a casa. Es parla sobre les diferents maneres de reproducció de les plantes.
– “Saquet d’olor”: l’alumnat es prepara un petit saquet d’espígol sec. Explicació de perquè necessitem assecar les plantes, visita a l’assecador de plantes i cada alumne s’endú el seu propi saquet per a poder-se relaxar.
També es va fer una petita visita als animals (gallines i cabres) perquè entenguin que els animals ajuden a tancar el cicle en una finca agroecològica com la del Parc.
A continuació us adjuntem els enllaços amb les fotos dels diferents grups bombolla: