Santa Cecília

orquestra

A l’ escola celebrem el dia de Santa Cecília, patrona de la música amb un gran concert per cicles.

Tots els nens i nenes que estudien instruments de música com activitat extraescolar a les diferents escoles de la comarca (la Vall del Tenes, Aymerich a La Garriga, Santa Eulàlia de Ronçana…), ofereixen un concert als seus companys i companyes. L’ escola El Turó és la seu a Bigues de l’ Escola de Música de la Vall del Tenes .

També participen en el nostre concert els i les mestres de l’ Escola de Música de la Vall del Tenes, que és l’ Escola de Música Mancomunada dels pobles que travessa i uneix el riu Tenes: Bigues i Riells, Santa Eulàlia de Ronçana, Lliçà d’ Amunt i Lliçà de Vall, i enguany els ex-alumnes de la nostra escola que ja són a l’ IES fent ESO o Batxillerat i que van acceptar la nostra invitació.

Les mestres de l’ escola, la Sara i la Carme, sempre preparen a més a més alguna sorpresa amb els alumnes de l’ escola com ara cants corals, coreografies amb els nens i nenes de parvulari…

El concert és tots els anys variat, divertit i de gran qualitat. Ens ho passem d’ allò més bé!