SANT JORDI 2022

Bon dia famílies!

Us deixem el recull de fotos de l’acte de Sant Jordi que hem fet avui a l’escola i de tots els treballs realitzats envers la Diada i que ens han servit per decorar l’escola. Aquest any l’hem dedicat a la preservació del medi ambient i cada grup ha fet una PROMESA A LA TERRA. En aquest acte cada curs ha explicat quina és la seva promesa. De ben segur que ens ajudarà a tenir un món millor!

Hem llegit també els textos que ha preparat cada grup i a partir de 4t de primària s’han otorgat premis als equips que han fet el millor relat. Enhorabona a tots els premiats!

Ha estat un matí fantàstic!

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!

Cliqueu AQUÍ o damunt la imatge per accedir a l’àlbum.