EXPOSICIÓ ALUMNAT DE 4T

Al llarg del trimestre l’alumnat de 4t ha treballat el relleu de la Terra. Com es forma, com es tranforma al llarg del temps, quines forces internes i externes hi intervenen, etc. Primer ha calgut entendre-ho bé, conèixer els fonaments teòrics i estudiar-los. Un cop assolits els hem pogut posar en pràctica en una maqueta d’un entorn molt proper: Els cingles de Bertí. El coneixement teòric adquirit és el que et permet donar significat a allò que t’envolta.

A més a més, hem aprofitat per a aprendre l’ús dels codis QR com a forma fàcil de posar a l’abast de tothom el treball realitzat a l’aula.

A continuació podreu veure algunes fotografies del dia de l’exposició davant dels pares i, també, del vídeo que explica el procés.